بهترین سن برای جراحی لوزه | جراحی لوزه | متخصص جراحی گوش و حلق و بینی | دکتر سید هادی حسینی نسب

جراح زیبایی بینی
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۷
جراحی بینی به روش باز
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۷
بهترین سن برای جراحی لوزه

جراحی لوزه یکی از جراحی هایی می باشد امروزه کاندیدای بسیاری دارد. عمل لوزه نیز همانند دیگر جراحی های زیبایی درمانی، به بازه زمانی معینی برای انجام نیازمند است. با ما همراه باشید تا درباره بهترین سن برای جراحی لوزه اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم.

برخی از کودکان مشکلاتی اعم از تنفس از دهان، آبریز بینی مکرر، عفونت مکرر گوش، آپنه خواب، تنفس پر سر و صدا و غیره دارند که این مشکلات نشان دهنده رشد لوزه سوم می باشد.

پس از ملاحضه این علائم در کودک خود لازم است برای معاینه وی را به یک متخصص گوش و حلق و بینی ببرید، اگر پس از انجام معاینات، پزشک دستور جراحی لوزه را صادر کرد شما عزیزان باید برای این امر اقدام کنید. توجه داشته باشید که بهترین سن برای جراحی لوزه حداقل ۳ سال می باشد.

لوزه ها در برخی افراد در سنین بالاتر به صورت متخلخل در می آیند به گونه ای که مواد غذایی در حفره های آن ها گیر می کند. این امر مشکلاتی چون عفونت های مکرر لوزه، بوی بد دهان، خرخر هنگام خواب و غیره را ایجاد می کند. این افراد می توانند در سنین بالا جراحی لوزه انجام دهند.

بهترین جراح لوزه

برای انجام جراحی لوزه باید به یک جراح گوش و حلق و بینی ماهری مراجعه کنید.

دکتر سید هادی حسینی نسب یکی از بهترین جراحان لوزه در تهران می باشند ، می توانید کودک خود را برای اطمینان از انجام جراحی لوزه سوم جهت معاینه به مطب دکتر حسینی نسب ببرید.

تجربه جراحی لوزه با دکتر سید هادی حسینی نسب می تواند نتیجه بسیار مطلوبی را برای شما عزیزان به ارمغان آورد.

جهت مراجعه با شماره هایی که در سایت وجود دارند جهت هماهنگی های لازم تماس بگیرید.

برداشتن لوزه

عمل برداشتن لوزه سوم زمانی صورت می گیرد که کاری از دست آنتی بیوتیک ها بر نیاید و عفونت لوزه ها به گونه ای باشد که مناطق دیگر را نیز تحت تاثیر قرار داده باشد.

مراقبت های بعد از عمل لوزه در کودکان

جراحی لوزه نیز همانند دیگر عمل ها به مراقبت هایی نیاز دارد که ما در مقالات قبلی به صورت جامع درباره این مراقبت ها صحبت کردیم. برای آگاهی از آن ها می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

هزینه عمل لوزه

هزینه جراحی لوزه برای هر جراح گوش و حلق و بینی متفاوت می باشد. محل جغرافیایی نیز می تواند در این هزینه تاثیر گذار باشد، پس برای اطلاع از این هزینه به مطب دکتر حسینی نسب مراجعه کنید.