جراح زیبایی بینی در تهران | متخصص جراحی گوش و حلق و بینی | دکتر سید هادی حسینی نسب

ورم بعد از عمل بینی
فروردین ۱۵, ۱۳۹۸
جراح بینی
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۸
جراح زیبایی بینی در تهران

جراح زیبایی بینی در تهران : انتخاب جراح بینی جزء مهم ترین انتخاب ها برای افرادی است که قصد انجام جراحی زیبایی بینی را دارند به همین علت توصیه می شود در انتخاب جراح بینی دقت کافی را داشته باشید تا بهترین نتیجه را به دست آورید.

برای انتخاب یک جراح بینی خوب به عنوان مثال در تهران راه های متفاوتی وجود دارد از جمله جستجو در گوگل یا پرس و جو از دوستان و آشنایان.

پس از تهیه لیستی از بهترین جراحان بینی درباره میزان تحصیلات و تبحر آن ها، رضایت بیماران و غیره تحقیق کنید.

حتما برای اطمینان از انتخاب خود نمونه کارهای پزشک مورد نظر را در گالری تصاو.یر وب سایت ، صفحه اینستاگرام یا آلبومی که در مطب دارند مشاهده کنید.

به این نکته مهم توجه داشته باشید که صرفا به خاطر هزینه کمتر به هر جراح بینی مراجعه نکرده و ابتدا درباره او تحقیق کنید.

جراح زیبایی بینی در تهران

علت اهمیت انتخاب جراح بینی چیست؟

انتخاب جراح بینی خوب به این علت حائز اهمیت می باشد که اگر فرد به درستی جراح بینی خود را انتخاب نکند ممکن است نتیجه مطلوبی از عمل جراحی بینی به دست نیاورد و نیاز به جراحی بینی ترمیمی پیدا کند و برای انجام جراحی بینی ترمیمی بیمار باید تا یک سال صبر کند تا برش ها ایجاد شده در جراحی بینی اولیه بهبود یابد و پس از آن اقدام به عمل جراحی بینی ترمیمی کند.

جراحی زیبایی بینی

عمل جراحی زیبایی بینی همانطور که می دانید جزء پرطرفدارترین جراحی های زیبایی می باشد که بر روی دو نوع بینی گوشتی و بینی استخوانی انجام می شود.

زمانی که فرد برای انجام جراحی زیبایی بینی به یک جراح بینی خوب و مجرب مراجعه می کند ابتدا جراح بینی نوع بینی را مشخص می کند تا با توجه به آن بتواند به درستی بیمار را راهنمایی کند.

افرادی که بینی گوشتی دارند بهتر است بدانند که به دلیل اسکلت ضعیف و پوست ضخیم این نوع بینی نمی توان تغییرات زیادی بر روی بینی اعمال کرد به همین علت اکثر جراحان بینی توصیه می کنند که این افراد مدل بینی طبیعی را انتخاب کنند.

اما افرادی که بینی استخوانی دارند به دلیل پوست نازک و اسکلت محکم می توانند هر مدل بینی را انتخاب کنند البته توجه نیز حائز اهمیت است که مدل بینی را در جراحی زیبایی بینی انتخاب کنید که با آناتومی صورت شما هماهنگ باشد و باعث زیباتر شدن چهره شما شود.

متخصص گوش و حلق و بینی