مراقبت بعد از عمل سینوزیت | سینوزیت | درمان سینوزیت | دکتر سید هادی حسینی نسب

تفاوت بینی گوشتی و غضروفی
فوریه 3, 2018
مراقبت بعد از عمل سینوزیت

مراقبت بعد از عمل سینوزیت : سینوزیت به معنی التهاب مخاط سینوس می باشد که این التهاب و انسداد به علت های متفاوتی ایجاد می شود که مهمترین دلیل آن مسدود شدن منافذ سینوس ها بر اثر سرماخوردگی ، عفونت های متعدد بینی ، آلرژی یا حساسیت ، انحراف تیغه بینی ، پولیپ و تومروها می باشد.

مراقبت بعد از عمل سینوزیت

در مراحل اولیه و نیز در سینوزیت های حاد ، پزشک مربوطه جهت درمان، آنتی بیوتیک تجویز می کند اما در صورت مزمن شدن این عارضه استفاده از آنتی بیوتیک دیگر تاثیر گذار نیست و تنها راه درمان آن جراحی می باشد.

اگر شما عزیزان نیز جزو آن دسته از افراد هستید که به سینوزیت دچار هستید و در طول سال این موضوع شما را اذیت می کند و دچار ناراحتی شما می شود، با ما همراه باشید.

مراقبت های بعد از عمل سینوزیت

• خروج ترشحات آغشته به خون در ۱۴ _ ۲ روز ابتدایی پس از عمل جراحی طبیعی است، پس نگران این موضوع نباشید.
  • تا ۳ روز بعد از جراحی از فین کردن پرهیز کنید.
  • بهتر است عطسه و سرفه را با دهان باز انجام دهید.
  • در روز های ابتدایی پس از جراحی، از فعالیت های سنگین بدنی مانند بلند کردن اجسام سنگین و خم کردن سر پرهیز کنید.
  • در صورت بروز آبریزش متناوب در دو روز ابتدایی پس از جراحی سریعا به پزشک مراجعه کنید.
  • از دستگاه های بخور به منظور مرطوب نگه داشتن هوای اتاق خواب، در کنار تخت تان استفاده کنید.
  • ۳ روز ابتدایی بعد از عمل جراحی، هنگام خواب سر را بالاتر از بدن خود قرار دهید.
  • از سرم های شستشو در هفته اول بعد از جراحی جهت شستشوی بینی استفاده کنید.
  • داروهای آنتی بیوتیک تجویز شده را به موقع مصرف کنید.
  • این مراقبت هایی که ما در بالا ذکر کردیم می تواند در روند بهبودی به شما عزیزان پس از جراحی کمک بسیاری کند.

اگر این جراحی را با آقای دکتر سید هادی حسینی نسب تجربه کرده اید دیگر نگران نتیجه جراحی نباشید، زیرا آقای دکتر تجربه بسیاری در این ضمینه و جراحی های بینی دارد.

شما عزیزان می توانید به قسمت گالری سایت مراجعه و فیلم عمل سینوس را مشاهده کنید، همچنین می توانید برای مشاهده نمونه کار های آقای دکتر به آدرس اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

ثبت نام
بازخورد درون خطی