هزینه جراحی سینوزیت | سینوزیت | جراحی سینوزیت | عمل سینوزیت | دکتر سید هادی حسینی نسب

انواع-سینوزیت
انواع سینوزیت
اسفند ۱۹, ۱۳۹۶
لوزه چیست
اسفند ۲۳, ۱۳۹۶
هزینه جراحی سینوزیت

هزینه جراحی سینوزیت : سینوس عضوی در ناحیه جلوی سر انسان می باشد که توسط مجرایی به بینی متصل شده است. این عضو نقش بسیار مهمی در حس بویایی و تنفس بدن بر عهده دارد. در برخی موارد این کانال ارتباطی بین سینوس و بینی با ترشحاتی که در این ناحیه جمع می شود، مسدود می گردد که در این شرایط همه امکانات برای رشد میکروب و باکتری فراهم و فرد به عفونت سینوس دچار می شود.

روش های درمان سینوزیت

این عارضه به دو روش درمان می شود که یکی از روش ها مصرف دارو می باشد و دیگری جراحی است.

مصرف دارو : داروهایی مانند آنتی بیوتیک در هنگامی که بیماری در مرحله خفیف باشد توسط پزشک معالج تجویز می شود که در بیشتر موارد این عارضه با این دارو درمان می شود.

جراحی سینوزیت : در مواقعی که بیماری شدت داشته باشد و مصرف داروها تاثیری در بهبودی فرد نگذارد از روش جراحی استفاده می شود. یکی از بهترین عمل ها، جراحی آندوسکوپی سینوس می باشد، در این جراحی از ابزار های مخصوص جهت بازکردن مجاری مسدود شده استفاده می گردد. لازم به ذکر است که برشی در این روش از جراحی در ناحیه خارجی ایجاد نمی شود و بهبودی به سرعت صورت می گیرد، همچنین توجه داشته باشید که در این جراحی به مخاط بینی آسیبی وارد نمی شود.

علائم عفونت سینوزیت

• احساس ناراحتی و درد در ناحیه بینی
  • خارج شدن ترشحات بسیار از بینی
  • کیپ شدن بینی چه یک طرفه چه دو طرفه
  • اشکال در حس بویایی

اگر با هر یک از موارد بالا روبه رو شده اید حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید. ما به شما عزیزان دکتر سید هادی حسینی نسب را معرفی می کنیم، آقای دکتر متخصص گوش و حلق و بینی می باشد.

ما به شما عزیزان این توصیه را می کنیم که اگر این جراحی را با آقای دکتر تجربه کنید از بهترین نتایج بهره مند خواهید شد. نمونه کار های دکتر سید هادی حسینی نسب در اینستاگرام و گالری سایت وجود دارد و می توانید مشاهده کنید.

اگر قصد آگاهی بیشتر در این زمینه دارید، ما را دنبال کنید.